aMasquefa

Regalos Originales
Notícies d'entitats locals

Mediona – El Bedorc: El Club Excursionista Anoia planteja una sortida per revisar el marcatge del sender GR®172 del qual n’és el responsable

05/12/2017

El Club Excursionista Anoia planteja una sortida per revisar el marcatge d’una part del tram 7 del sender GR ® 172 del qual n’és el responsable.

Després del descans.... Masquefa TTC 4 - CTT Roda de Ter 2
05/12/2017
Després de la nostra jornada de descans es va tornar a la competició jugant a casa contra el Roda de Ter.

Nova victòria a domicili!! Blanxart Xaloc Olesa "A" 2- Masquefa TTC 4
05/12/2017
El passat dia 19 de novembre es va disputar la 7a jornada de Lliga en la qual ens desplacem al Camp de l'Olesa obtenint una nova victòria que ens referma en la primera posició de la c...

Llegir més...

Per qüestions meteorològiques el Club Excursionista Anoia varia la seva sortida a la Canal de Cristall i assoleix el pic de la Serra Gran (2402 mts)
04/12/2017
El Club Excursionista Anoia assoleix el pic de la Serra Gran, de 2402 metres d’altura, com alternativa a la ruta prevista inicialment a la Canal de Cristall.

Pels pèls!!! Masquefa TTC 4 - CTT L'Avenç 3
13/11/2017
Una mala planificació del partit deguda sensa dubte a un excés de confiança, va fer que el partit d'ahir es compliqués moltíssim i a punt vam estar de perdre ja q...

Nova victòria a domicili!!! CTT ATC Molins de Rei 2 - Masquefa TTC 4
13/11/2017
El passat Diumenge dia 05/11/17 es va jugar la 5a jornada de Lliga (3a Provincial) a la qual ens vam haver de desplaçar a Molins de Rei.

El Club Excursionista Anoia dona una volta enmig de volcans
08/11/2017
El passat dia 7 d’octubre, el Club Excursionista Anoia es traslladà al Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa per a realitzar un trekking per un dels racons mé...

Llegir més...

Més de 200 participants a la caminada nocturna de la Castanyada organitzada pel Club Excursionista Anoia
01/11/2017
Un any més, la caminada nocturna de la Castanyada organitzada pel Club Excursionista Anoia superà els docents participants.

Liders en Solitari!!! Masquefa TTC 4 - CTT L'Hospitalet "A" 2
24/10/2017
Ahir es va disputar la 4ª Jornada de Lliga i ho vam fer a casa, davant d'un altre dels que poden ser rivals directes per l'obtenció del títol del CTT L'Hospitalet "A".

Llegir més...

El Club Excursionista Anoia i l’Associació ALMA fan un bivac a la bauma de Can Solà
16/10/2017
El passat dia 16 de setembre, el Club Excursionista Anoia i l’ Associació ALMA es traslladaren a la bauma de Can Solà , dins del terme municipal de El Bruc , per a passar l...

Continuem Liders!!!
Classificació de la 3ª Jornada de Lliga

3a Jornada Lliga: FBD Laboratorios Collbató 0 - Masquefa TTC 6
16/10/2017
Ahir es va disputar la 3a jornada de Lliga en què els nostres nois estan demostrant que estan en un molt bon nivell.

Segona Jornada Lliga: MASQUEFA TTC 6 - CTT DELS HORTS 2000 0
08/10/2017
A vui s'ha disputat la segona jornada de Lliga i ho hem fet a casa frentre al CTT Dels Horts 2000.

NOTA DE PREMSA: VAGA GENERAL
03/10/2017
Malgrat que les creences generals d'aquest Club són la de no barrejar Política i Esport, aquest cop ens veiem obligats a unir-nos a la Convocatòria de Vaga General proposta per...

Primera Jornada de Lliga
03/10/2017
El passat dissabte dia 29 vam començar la lliga davant un rival que creiem pot ser un dels candidats al títol, i ho vam fer d'una forma brillant guanyant fora de casa per un contunden...

Circuit Zona TT Promeses
03/10/2017
El passat dissabte dia 29 va donar inici una nova temporada del Circuit Promeses (ara anomenat Circuit Zona TT Promeses) en la qual vam comptar amb la participació de dos jugadors, Eloy Esto...

EXCURSIO ANDORRA 2017
Associació de veïns de Can Quiseró
28/09/2017

TORNEM A LA COMPETICIÓ!!
25/09/2017
Aquesta temporada 2017/2018 hem decidit tornar a formar equip amb l'esperança que els nostres jugadors més joves es motivin en la pràctica d'aquest esport i els més vete...

BENVINGUT CURS 2017-2018
AMPA El Turó
07/09/2017
Adjuntem la convocatòria de reunió de setembre.  Us esperem!   AMPA EL TURÓ

tornada de vacances
29/08/2017
Ja tornem a ser aquí, amb les piles carregades i tota la formació del trimestre a punt.

Llegir més...

El Club Excursionista Anoia corona el cim del Vallibierna de 3067 metres d’altura
08/08/2017
El Club Excursionista Anoia es desplaçà fa uns dies al massís de la Maladeta per assolir el cim de Vallibierna , de 3067 metres d’altura.

VACANCES
02/08/2017
Us desitgem un bon estiu, tornarem el 28 d'agost

FORMACIO
17/07/2017
Ja tenim preparada la formació per al proper trimestre, hi ha cursos que ja ténen les inscripcions obertes, consulteu les novetats. Esperem que sigui del vostre interès.

(+) Noticies
Cercador de noticies
Selecciona l'any i el mes de publicació de la notícia que estàs buscant i a continuació prem "Cercar".
Any
Mes
Cercar

Aportar notícies

L'equip d'aquest portal és obert a rebre qualsevol notícia que considereu important de ser difosa i que ens volgueu fer arribar. Gràcies per endavant !