aMasquefa

Club Excursionista Anoia
12/09/2008

Comparteix

El passat dia 28 de setembre, el CEA va creuar a peu el Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici.

Uns quants membres del Club Excursionista Anoia, es van traslladar a la zona de Sant Maurici simplement amb l’objectiu de creuar a peu el Parc i amb l’interès de gaudir del paisatge i fer alguna que altra fotografia. Tot i això, es va intentar pujar a l’Encantat Gran, al qual va ser impossible degut a l’aparició d’una tempesta.
Partint des d’Espot i arribats a l’Estany de Sant Maurici, el Refugi Ernest Mallafré va servir de base per l’intent de cim i passar posteriorment la nit. La pujada fins al coll va ser bastant dura. Potser, no tant pel seu desnivell, si no, per l’estat del terreny. Sobre tot, durant la segona hora, ascendint per la canal que duia fins al coll, amb molta tartera i pedra solta que impedia d’agafar-se amb seguretat i, amb el perill afegit de rebre algun cop de pedra despresa pel company del davant.
L’endemà doncs, unes fotos a l’Estany i pujada fins al Coll del Portarró, on el paisatge que es descobreix resulta espectacular. Baixada a l’Estany Llong on ja es podien trobar “turistes” o “excursionistes de taxis”, amb calçat guapo i modelets tipus Decathlon o Coronel Tapioca. Per Aigüestortes, tot un passeig fins a l’Estany de Llebreta i, des d’allà, una hora i tres quarts pel monòton Camí de la Llúdriga fins a cobrir l’objectiu d’anar des d’Espot fins a Boí a peu. Total, unes 6:45 hores.

Una canal un tant complicada

L'Encantat Gran (al darrera) des del coll

Els núvols ens fan dubtar de continuar

La tempesta es fa palesa

Millor tornar que continuar

Despres d'una "bona" dutxa, un sopar consistent

Al Refugi abans de sortir cap a Boí

José
15/09/2008
12:26

Muy emotivas las vistas que abeis enviado. Animo y adelante. Un saludo

Ma Àngels
15/09/2008
19:39

Jordi, Ada, Christian! Quina canya les fotos! El paisatge està molt diferent de quan vaig fer els carros, però veig que els colls segueixen igual de punyeteros, pel que fa a practicables i pel que fa al temps! Cuideu-vos molt i fins la pròxima!

Enric
21/09/2008
13:03

quines fotos nois!! enveja que m'agafa nomes de mirar-les. una abraçada pels 4

[ Fer comentari ]

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament