Servei PunTET

Pàgina principal >> Les Noticies >> L'institut de Masquefa farà jornada intensiva el curs vinent
Les nostres noticies
insti

L'institut de Masquefa farà jornada intensiva el curs vinent

05/07/2012

l Departament d’Ensenyament de la Generalitat ha autoritzat l’institut de Masquefa a fer jornada intensiva a partir del curs que ve. El curs s’iniciarà el 12 de setembre i l’horari serà de 8 a 14.30h.

A tot Catalunya la Generalitat ha autoritzat 379 dels 405 instituts que ho van sol·licitar a fer jornada intensiva el curs vinent. Aquest horari per compactar l’horari a l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) i fer només classes al matí tindrà vigència per a un curs escolar i allargar-lo o no dependrà de la valoració dels resultats acadèmics.

 

Font: www.masquefa.cat

 

[ Fer comentari ]

   

El teu comentari ...

Enviant desde: 184.72.84.154  
Nom
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
Quins caràcters hi veus?

Amb això pretenem evitar l'inserció automàtica de comentaris (robots comercials, spam, ...)


Publicar comentari
 

Juny2026

DlDmDcDjDvDsDg
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405
  Un producte de:

www.amasquefa.com
  Col.labora:

www.masquefa.cat