Potser un dia ...
 
 
La Caputxeta  Vermella va dir “NOOOOOO!”, va girar la cara all llop i va  gaudir de la passejada al bosc. 
 
La Princesa del  Pèsol, farta d’escalar matalassos, una nit se’n  va anar a Mèxic i va descobrir les hamaques...  
 
La  Sireneta va viure feliç perquè va adonar-se que estimar-se a ella  mateixa li permetia gaudir de les llibertats dels mars de tot el món.  
 
La  Blancaneus va  decidir independitzar-se dels nans que no paraven de manar-la, i a partir  d’aquell dia varen haver d’espavilar-se sols per compaginar la vida laboral i la  familiar. 
 
Fiona   va fer amistat amb la  dragona  i no va necessitar a cap Princep ni a cap   Shrek  que la salves d’ella mateixa.  
 
Harry  Potter, va utilitzar la seva vareta màgica per  fer créixer molt les seves orelles, d’aquesta manera va poder escoltar millor  els savis consells de la seva amiga Hermione.
 
La  Ventafocs va decidir enviar a fregir  espàrrecs a un personatge obsessionat amb unes sabates de  cristall...
 
Rapunzel  va tallar-se els cabells per utilitzar-los  en benefici pròpi, i  es va escapar de la  torre-presó.
 
La Bella  Dorment va proposar-se trobar la llibertat amb la qual va somiar tants i tants  anys...
 
ARA PASSA UNA GATA,  
ARA PASSA UN GOS,  
I AQUEST CONTE JA S’HA FOS!  
 
 
 
...continuem caminant...